Nr 757.

 

       
 

Nationaldag och sista kvällen med Simhopperskan. Jag valde att fira Sverige och Simhopperskan genom att ta på mig min allra blåaste klänning köpt från Amerikat, transporterat över de sju havet direkt från 50-talet, och hem till mig. Jag gillar den. Med en stor underkjol kommer den gilla mig med. Problemet? Att de försökt spraya bort vintagedoften med luktspray. Luktspray med samma doft man använder för att dölja urin. Alltså; Jag väljer att fira Sverige och Simhopperskan iförd min allra blåaste med stark doft av gångtunneln mellan nordstan och Centralstationen. 


Kommentarer
Postat av: Vicky

men oj vilken fin klänning!

2013-06-08 @ 00:09:57
URL: http://vickys.se/
Postat av: Moa

Tack så mycket! Jag har köpt den på Etsy.

2013-06-09 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0