Nr 663.


Kvällens val stod mellan att sitta ensam hemma, kolla dålig tv och äta upp Lilla Reklamarens barns bortglömda lördagschips, eller stå ensam utomhus i tio minusgrader och titta på när människor åker ner från en kulle i två timmar.
Valet är enkelt.
Så hur lät jag mig övertalas till det här?

 

 

Jag överaskar hörrni. Snart flyttar jag till Ulkan på heltid, blir frisksportare, köper radhus med chans på sjöutsikt samt övar upp mina slickafitta-gester så att jag även kan föra mig i de officiella sammanhangen. 

Vänta ni bara. 

 


Kommentarer
Postat av: 100

Erkänn att du inte stod så ensam. Erkänn =) ....

Svar: Ganska!
LockyerFox

2013-03-12 @ 10:17:31
Postat av: den hemliga

är det eames jag ser i bakgrunden? OOOhhhh jag blir så himla avundsjuk

2013-03-14 @ 20:13:43
URL: http://minhemligablogg.blogspot.se
Postat av: Moa

Du kan få komma hit och sitta i den! Jag kan mata dig med kaffe och kakor undertiden.

2013-03-15 @ 14:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0