Nr 825.

 
 
Gummistövlarna och jag. På vår första promenad. 
Lite till vänster om mig och Gunmistövlarna står en säng. Till höger står en massagestol. Vi satte oss i den ett tag, jag och Gummistövlarna. Eller ok, det var inte sant. Där fick de inte vara med. 
Massagestolen asså. Låter bättre än det är. Bristen på kommunikation med maskiner blir tydlig: Ok Massagestolen, jag är lite öm i ryggslutet, men på axlarna kan du ta i. Men den fattar inte. Den kör bara på.
Summan av kardemumman? Imorgon kommer jag promenera naken i Gummistövlarna. Blåmärkerna på min rygg kommer matcha.
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Tänkte på dig när jag såg det här! :-)
http://themetapicture.com/how-to-interact-with-the-introverted/

PS. Snyggaste gummistövlarna! DS.

2013-11-10 @ 20:17:57
Postat av: Moa

Hahaha! Vilken jättefin! Exakt sådär som bilden på killen som sitter i hamsterbollen och han som står utanför och sträcker in armen känns det ibland! :)

2013-11-10 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0