Nr 811.

 
Vad har jag gjort på sistone, förutom att sitta under min ek?
Jo, serni, på sistonde har jag klippt lugg...
 
 
... och i samband med det upptäckt en ny dimension i min relation. 
 
 
Städat ur det sista ur en festande lokal...
 
 
... och sagt hejdå till trettioårsfirandet.
 
 
Packat med mig de här små kompisarna och åkt iväg...
 
 
... till en kräftskiva där ingen ville ha dem.
 
 
Jag har blandat glitterrester med kafferester och upplevt konst i diskhon.
 
 
Och jag har vaktat världens mysigaste...
 
 
... och hungrigaste femmånaders.
 
 
Jag har funderat på hur man sopsorterar 74 st glitter/lim/lack-glasflaskor.
 
 
Samt påbörjat projekt Ut med 90-talsdrömmen, in med sekelskiftstugkänslan.
 
 
Förutom det har jag dubbelkollat att jag dragit ur platt-tången genom att ta mobilbilder. Fler än en gång.
 
 
Samt lagt en hel del pengar på hoppet snarare än förnuftet.
 
 
Och nu ska jag snart svida om för Överraskning. Lilla T har beordrat finklätt på hans kontor om exakt en timma och 17 minuter. Vad som ska hända vet ingen, men något jag aldrig gjort förr är utlovat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0