Nr 883.


Så vad gjorde jag igår? 



Jo, jag radade upp mina ätbaraste färger...


... staplade tinade frystårtor på hög...


... och hämtade fröken Barbie. 


Hon fick bada. 


Jag blandade olika färger med sockerpasta.



Och degade.


Kavlade.



Klädde på.


Rosettade.



Samt draktillverkade.


Och ja, sen kom stunden som alltid kommer; när jag få feeling och förstör det hela. Som här. Den var finare innan. Men gjort är liksom gjort. 


 
Draken fick kompisar.


Sen var det liksom bara att packa in sig i bilen...



... och dra!


Hem till den här!


Där sjöngs det!



Och åts.


Och visst verkar tårtan ha gett önskad effekt?



Men vi får nog ändå säga att det var Draken som gick segrande ur den här striden...


Snipp, snapp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0