Nr 922.

 
Pillepillpill-pill-pill-pill...


 
... pillepillpill-pill-pill-pill...
 


...pille-pille-pillepill!



Inte som i pillesnopp. Utan som i att fixa, pilla och peta. På en hemsida. Och...
 
 
... en sån här. Inget är klart, inget är värt att följa ännu. Men det SKA bli. Ja det ska det. 
 
Och nej, den lilla ufoformade grejen är inte en fläck på din skärm. Den är en fläck på min skärm. Från när jag ställde ett värmeljus bakom skärmen och äpplet på min Apple började smälta. 
Klokare saker har jag gjort, 
 
 

Kommentarer
Postat av: banana

jag gillart! kommar kanske att vilja anlita dig är det bli dags.... (och när calle slopat idén om att jag ska ha en 1700-tals aktig sagobröllopsklänning med korsettmidja och pushuptuttar)

Svar: Hurra! Pushuptuttar och krinoliner är mitt bästa. Jag är säker på att jag och Calle tillsammans kan spåna fram lite ideér kring vad vi tycker att du ska ha på dig.
LockyerFox

2014-08-13 @ 21:15:03
Postat av: Simhopperskan

Fröken Andersson! Kommer du ha ett litet du-vet-vad i din källare?

Svar: Små onämnbara i källaren är välkomna så fort jag grävt mig en källare. Ska genast sätta fart!
LockyerFox

2014-08-14 @ 11:24:07
Postat av: Susanna

Ha, nu måste jag fortsätta tjata på Martin om att vi skall förnya våra löften när vi varit gifta i 10 år. Han kommer bli sååååå lycklig. ;-)

2014-08-16 @ 12:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0