Nr 979.

 
Uppdatering Nr 978: 
 
Eftersom säljaren av Champagne Paljettklänning Med Släp helt och totalt missat att hen accepterat betalning via klarna-faktura, att jag betalat via Klarna-faktura och att Klarna skickat ett "du kan skicka prylen till Moa nu, vi har koll på stålarna"-mail samt att hen skänkt hela vinsten till Musikhjälpen har hen suttit med villfarelsen om att inte ha fått betalt och där med inte lagt Champagne Paljettklänning Med Släp på posten. 
Och nu är det liksom lite försent.
Säljaren gör sitt bästa för att förneka faktum genom att inte längre vara nåbar via mail, men jag ser sanningen i vitögat:
Jag kommer inte kunna ha på mig Champagne Paljettklänning Med Släp på nyår. Och nyår är ju, som tidigare nämts, det ENDA tillfället då Champagne Paljettklänning Med Släp är ok att använda.
Betyder?
Att vi får ändra på det och styra upp något. Så här kan vi ju inte ha det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0