Nr 872.

 
Somliga av er har en inblick i mitt bröllopsbloggsberoende. Jag är beroende - och ok med det. Och nu. Nu har vi kommit till det perfekta bröllopet. De här. De gifte sig i Barcelona. MIN stad. Jävla dom. Och lite grattis. Men mest jävla. Finns inte en bild i hela inlägget som jag inte skulle kunna pricka in på kartan. Kan den staden. Och klänningen. Och bilderna. Så jävla fantastiska. Nu är det bara att lägga ner bloggknarkandet. Perfektionen är uppnådd - och så himla enkelt. Att jag inte tänkte på det. 
Så jaha? Vad ska vi göra åt saken? Vi ska inte gifta oss, men om vi styr upp nästa fest i Barcelona - kommer ni då?
 

Kommentarer
Postat av: banana

JAG kommer!

2014-03-04 @ 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0