Nr 905.


Lilla T's brother from another mother kom förbi och kastade vedkubbar från en hög till en annan. Jag var inte sen att se möjligheterna i detta besök och tog därför tillfället i akt att göra nya försök med några av mina tidigare bottennapp. Och se på sjutton! Övning ger färdighet. 

1. Rosmarins drinken 2.0. 
Tjusigare. Godare. Men ändock en tydlig smak av tvål. 
Rosmarindrinken 2.0, stillebenet: 


Rosmarindrinken 2.0, in action: 


2. The meltingheart cocktail 2.0. 
Förra omgången så ful att den inte bevärdigades med en bild ens. Nu, finare. Men godare? Nja. Rätt söt. 
Smältandehjärtacocktailen 2.0 i sin matchande miljö:


Ja, sen var ju liksom helgen slut och brollan åkte hem igen. Vi återgick till grönt te och mineralvatten. Tjoho. 



Kommentarer
Postat av: simhopperskan

Åhvad jag längtar till juli när jag ska komma och hälsa på hos er!

2014-06-05 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0