Nr 874.

 
När jag var liten läste man Kamratposten. I Kamratposten fanns spännande sidor om Kropp&Knopp. Där kunde oroliga förpubetala människor ställa sina frågor om just Kropp och (mycket sällan) Knopp. Och inte var det vilken del av kroppen som helst som frågorna rörde, utan de tenderade att handla mest om den mittersta delen. Nåväl, någon människa, kunnig på just mittendelen av kroppen, svarade i tidningen och svaret inleddes alltid (ALLTID) på samma sätt: Det är heeelt normalt... Varenda svar, i varenda tidning: Det är heeelt normalt...
Så växte vi upp; kroppen är normal, jag är normal, du är normal, allt är normalt. Men härom veckan, när jag skickade ut ett SOS i mobilrymden, fick jag veta...
 
 
... att tiden har gått. Och vi är redo för sanningen: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0