Nr 895.


För att vara ärlig ångrade jag mig rätt mycket på klippet. För att vara ärlig har jag inte haft page sen jag var femton. För att vara ärlig kände jag mig som en femtonåring igen. På det dåliga sättet. 
Så jag tänkte att en dip-dye kanske skulle göra susen! 
Allt som behövdes inhandlades; mörk färg till botten, ljusare färg till längderna. Nu skulle det bli nytt, tufft och vuxet! Och jag klenade i, sedan satte jag mig och väntade. Det såg ut ungefär så här: 


Men... Men vänta nu? Vänta nu! Jag känner igen det här!
Så rev jag fram mitt gamla fotoalbum och hittade...



Femton år. Exakt femton år och exakt samma färg. 
Projekt Vuxnatillsig: fail. 
Skit också. 
Dagen efter upptäckte jag dock att om man lockar det, och alltid döljer halva ansiktet bakom något...


... så ser det...


...helt ok vuxet ut! 
Jag kommer i framtiden alltid bära med mig något, förmodligen en bibel eller Nationalencyklopedi eller någon annan bok stor nog, att gömma halva ansiktet bakom.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Oj, vad himla lik du var din syster! Trodde för en sekund att det var Mina på bilden.

PS. Och oj vad snygg du är i lockig page! :-) DS.

2014-05-13 @ 23:32:40
Postat av: Moa

Tack! Jag känner mig faktiskt lite lik Mina :D

2014-05-14 @ 11:23:27
Postat av: Simhopperskan

Fick tårar i ögonen av den där rundkindade femtonbarringen. Så SATANS gullig!

Svar: Hon kände sig inte så gullig. Hon kände sig ful och fet och för svettig och för blyg och för fel. Som vilken femtonåring som helst, antar jag.
LockyerFox

2014-05-15 @ 11:49:44
Postat av: Magplasket

Tack Susanna. Jag tar det som en komplimang! :)

2014-05-16 @ 23:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0