Nr 950.


Måndag och sju arbetsdagar avverkade firades på detta sätt: 


Skitäcklig. Porter, chokladglass, kolasås och litet bär. Något gick väldigt fel.
Men vi tillbringade även kvällen på detta vis:


Lilla T satte de sista brädorna i tvättstugan. Han fick liksom äran att göra det sista, när jag gjort grovgörat. Varför? För att jag hatar att vara noggrann. Och på slutet måste man vara noggrann.


Jag grundmålade istället. Och det visade sig ganska snart att det inte bara är målning av trädgårdsmöbler som gör mig ARG och SÅ JÄVLA PROVOCERAD. Även pärlspontpanel har den effekten. 



Hat bor i denna vägg.
Nu är det bara exakt tre lager kvar, sen är det klart. Ja, förutom lister. Men lister får man aldrig upp, sägs det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0