Nr 1049.


Såå, vi satt på vår veranda och hade en mysig och relativt kärleksfull onsdagskvällmittirenoveringen-middag. Lilla Helikopterpiloten hade penna och papper framför sig och eftersom han anses vara något av en fena på att rita brukar han underhålla barn genom att låta dem beställa teckningar av honom som de sedan fyller i med färg. Så han sa; 
Vill du beställa en teckning av mig, så som barnen brukar? 
Och jag svarade: 
Ja det vill jag. Jag vill beställa en teckning föreställande mig. 
Och så skred Lilla H till verket. 
Här är själva utgångsbilden:

 
Och här är själva resultatet:



Jaha ja. 

Jag kommer under eftermiddagen sätta ut en bostadsökes-annons på blocket samt undersöka hur lång tid en husförsäljning i regel brukar ta.


Kommentarer
Postat av: Christina

Haha.....;)

2015-12-13 @ 12:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0