Nr 989.

 
För ett år sedan, såg vårt bo ut så här: 
 
 
Så här: 
 
 
Och så här såg det ut om man tittade ut från det: 
 
 
Det såg även ut så här:
 
 
Så här såg det oftast ut om helgmornarna:
 
 
Utifrån, på håll, såg det ut såhär:
 
 
Idag, exakt ett år senare, ser det ut så här: 
 
 
Jag hade tänkt att göra ett renoveringendetsistaåret-inlägg eftersom det rätt uppenbarligen hänt rätt mycket. Men jag kom bara till januari, och det hände inte så mycket i renoveringen just i januari, det som däremot hände var det här: 
 
 
Andersson hände! Världens sötaste lilla gull-valp hände!
Så jag fastnade i att titta på bilder av hennes söthet, och glömde allt som hade med renovering att göra. Exakt hur söt var hon egentligen?
Jo, så här söt var hon när hon satt i mitt knä på verandan:
 
 
Så här söt när hon hoppade upp i sängen utan lov:
 
 
Så här söt när hon hatade sin nya jacka:
 
 
Så här söt när hon bara var:
 
 
Så här söt när hon gnagde:
 
 
Så här söt när hon flaxade med sina stora öron:
 
 
Och så här söt när hon fick plats att sova under en kudde:
 
 
Rätt söt. Och vem kan tänka på renovering då?
 

Kommentarer
Postat av: Magplasket

Extremt söt!😍

2015-01-29 @ 19:11:30
Postat av: Simhopperskan

Så in i helvete söt!

2015-02-04 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0