Nr 1022.


Det där hörnet jag pratade om, som jag trodde skulle bli det bästa hörnet, men som N tjurade över eftersom han ville ha en dörr där fönstret är, minns ni det?
Om ni inte minns så är det det här hörnet;



Och det har visat sig att hörnet ÄR bra. Och kan användas till så många olika användningsområden.
Om dagarna kan man salka sig i skuggan samtidigt som man äter upp så många jordgubbar man klarar.

 
Om kvällarna kan man använda det till att sippa Gin och Prosecco-fizz medan man tittar på vågskvalpandet. 



Man kan även använda det till att luta sig tillbaka i, doppa en morot i dipp och tänka på hur skönt det känns att kunna njuta av ljuvligheten. Förra året kunde jag inte njuta av någon ljuvlighet. Förra året var allt bara ledsamt. Man kan kasta vilken ljuvlighet som helst på en deprimerad, men den kommer ändå inte se den. Den har fullt upp med att hantera annat. Men nu, i år, mår jag bra. Och kan njuta. Och kan njuta av att jag kan njuta. Dubbelt upp. Och jag dubbel njuter i hörnet.


Man kan få påfyllning i sitt glas i hörnet, och då blir det Poisionberry smash. Eftersom Poisonberry smash passar så himla bra i hörnet. 



Och när man väl fått den påfyllningen får man faktiskt lugna sig lite, för den drinken är så himla stor. Den får man suga på ett tag medan man chipsar, läser och njuter. När man är klar med det kan det hända att kvällen är natt och att det är lite för kallt, till och med för hörnet.
 
 
Då får man gå in. Sedan kan man vakna nästa dag, och göra om alltihop igen.
 

Kommentarer
Postat av: Magplasket

Jag blir så glad av att läsa att du mår bra! <3

Svar: Systerklubb! <3
LockyerFox

2015-06-17 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0