Nr 1024.

 
Tydligen var det någon, någonstans, som hade en orm som husdjur. En rätt stor och i de flestas ögon rätt farlig orm. Tydligen la denna någon upp en bild på internet där ormen låg raklång jämte sin ägare. Tydligen skrev ägaren något i stil med: Titta, ormar är jättemysiga husdjur, min orm älskar att ligga jämte mig och mysa! 
Tydligen svarade någon i kommentarsfältet: Den myser inte, den mäter dig. 
Mäter som i mäter och ser om människokroppen kommer få plats i ormkroppen. Huruvida det är någon idé att försöka käka upp människan eller inte. 
 
Efter den nya vetskapen har stunderna då Andersson kommit och lagt sig på det här viset för mys känts en aning besvärande: 
 
 
Som tur är har hon i alla fall några centimeter kvar att växa innan det är lönt att hon ger sig på ett försök. 
 

Kommentarer
Postat av: Magplasket

EXAKT det där tänkte jag när hon kröp ner i min sovsäck...

2015-08-09 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0