Nr 1036.



När en jobbar halvtid i reception och dessutom renoverar hus är själva mode-delen i budgeten rätt snäv, så shopping är liksom struket från listan. Om en bortser från Tradera. Traderashopping är mitt bästa. Och det brukar bli rätt bra. Faktum är att varenda plagg från topp till tå i detta nu är traderat. Förutom underkläderna. Där sätter jag min gräns. 
Senaste fyndet var den här lilla armhålssniffartaxen. Totalt värdelös. Superelektrisk i 100% syntetmaterial. När jag såg bilden tänkte jag: Men så noppig är den väl inte i verkligheten? Fast jo. Exakt så noppig är den i verkligheten.
Rätt värdelöst. 
Men för 60 spänn kan man överleva det. För 500 spänn hade man fått förhöjt blodtryck. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0