Nr. 1055.

 
Dementi: 
 
Ok, jag ljög. Simhopperskan skickade mig inte alls en nakenbild. 
Den uppmärksamme noterar att det står ett litet levererat under bilden - alltså var det jag som skickade naken bilden till henne. Simhopperskan är enbart skyldig till att ha skickat en länk på en tjusig person ur en mycket populär tv-serie där jag efter mycket scrollande hittade nakenbilden bland tusen andra påklädda bilder och hann skicka den till henne innan hon hann skriva sina sista rader. 
Sedan dess har jag tagit alla chanser att reta, håna och häckla henne för denna länk med nakenbilder hon bombarderat mig med. 
Men allt har varit en lögn. 
Och jag har varit en lögnare. 
Jag erkänner. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0