Nr 1053.


Man har ju olika superkrafter här i världen. Min superkraft är att jag har en självläkande kropp. Så fort det går hål på min kropp sätter den genast igång att börja laga sig själv. Den rår inte på allt, men det allra mesta. Och det var ju ändå en tröst att vila sig emot när jag imorse vaknade som en prickigkorv. 
Hela huden som varit under pyjamasen - prickig, röd och kliande. 
Jag satte kroppen på jobbet, do your thing body, men uppgiften verkar vara den övermäktig. För ju mer timmarna går dessto mer ökar kliet. 
Vi får väl se var det slutar. 
Nästa vecka är jobbvecka och jag kan faktiskt inte komma på ett enda företag där en receptionist som ser ut att lida av mässlingen känns som ett gott förstaintryck för eventuella besökare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0